Nästa vinter

Hejsan, nu har jag pluggat klart för denna dag, Duschat och skall snart få i mig lite kvällsmat .
Jessica ville att jag skulle skriva om vad för roligt vi gör nästa sommar,
joo det skall jag nu berätta för er alla !
Jag skall jobba och gå i skolan, det är det ända jag skall göra, sen får vi hoppas på att jag har slutat röka och tänker på min kropp igenom att träna regelbundet, haha . ja nu har jag stora mål ! =)

Har ni andra några specciella planer inför nästa vinter !? Resa kanske ?!
Eller ja, berätta gärna vad ni skall göra i sommar med ! Själv skall jag jobba hela sommaren, hoppas nästan på att jag inte får mycket ledigt alls . . .

Nu skall jag sätta på lite te i väntan på att Timmy kommer hem från jobbet .
hörs i morgon ! P&K

Kommentarer
Postat av: mormor

var ska du jobba i sommar ?

2010-02-15 @ 22:03:04
Postat av: Björn

Denna sommar liksom nästa ska det fiskas utav bara fan och denna vinter liksom nästa ska jag till österrike och åka skidor utav bara fan! =)

2010-02-15 @ 22:36:27
URL: http://teamdalkars.blogg.se/
Postat av: Runarvera

It is the coolest site,keep so!

2011-12-08 @ 11:09:49
URL: http://runarvera.blogbrief.com

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0