Plugga hemma

GodMorgon på er alla !
Sitter hemma i soffan, jessica kom och väkte mig med kaffe på sängen, ännu en gång !
Söötnöööt ! hehe . Vi skall ha en heltdag att plugga idag, det behövs känns det som .
Har ett jätte stort prov i gymnastik på måndag, och måste få G på det, annars så ryker hela betyget . hehe
Så viktigt är provet, så det är bara att plugga .
Sen så måste jag förbereda mig på om jag kanske skll ha prov i teckenkommunikation på fredag,
så ja, nu blir det mer kaffe och sätta igång .

P&K

Kommentarer
Postat av: mormor

Så fin blogg-sida du har fixat !

2010-02-09 @ 10:40:56
Postat av: Isa

ja, de har du rätt. Jag får väl använda min hjärna nu för en gångskull :D Måste bara få en spark i röven så man börjar röra på sig nån jävla gång :D <3

2010-02-09 @ 14:46:06
URL: http://whateveryouprefer.blogg.se/
Postat av: Anonym

skriv mer om sex, mode och kändisar, vi vet att du pluggar, dricker kaffe och är med solex. ge oss rykten, information, skvaller... ge oss meeeeeeeer! <3 hihi

2010-02-09 @ 18:44:48

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0