Skolarbeten


Nu har Jessica åkt hem och jag tar det allmänt lugnt,
det är heelt fullt i huvudet utav allt pluggande, men har en liten tro om att hälften utav det jag har pluggat idag kommer jag inte att komma ihåg i morgon . hehe .
Tar som sagt lite paus just nu och får repetera allt lite senare . Måste som sagt kunna provet på måndag, ångrar att jag inte satte igång med pluggandet direkt när jag fick häftet i början på tvåan . Men får skylla mig själv helt enkelt .

Susanne kom även nyss förbi och lämnade Solex, Timmy har varit i göteborg hela dagen och han hos ''farmor'' .
Snällt utav henne att komma hit och lämna honom, så jag slapp gå dit . hehe . ja jag är lat =)

Imorgon skall jag till skolan igen  och försöka vara där
ons - fre .
Sen så måste jag ta två ganska viktiga beslut denna vecka .
Först vad jag skall ha som projetkarbete och sen vad jag skall läsa för ind val i trean .
Min tanke på ind valet var att jag skulle läsa: 

Företagsekonomi A 50p
Organisation och Ledarskap 50p
Praktisk Marknadsföring A 50p .

Organisation och ledarskap kan jag ta bort direkt eftersom det är på folkunga och jag skall bara vara på Ljunkan . Så är det bara ! hehe . . .

Småföretagande A 50p kanske ?
Aktier och värdepapper 100p ?!
varmkök 100p ?
psykologi B 50p ?
Rättskunskap 50p ?

Vad tycker ni att jag skall välja ?! Minst 150p skall jag läsa .

P&K

Kommentarer
Postat av: peggy

Psykologi tycker jag absolut att du ska läsa,det gjorde jag o det är ett jättespännande ämne.O varmkök låter ju oxå som en bra kunskap att ha i framtiden.Lycka till med valet kram

2010-02-09 @ 18:02:48
Postat av: JOi

småföretagande A, helt klart asså!

Förstå hur mycket nytta du kommer ha va det, juridik, ekonomi, ansvar, helheten. FÖRFAAN , vi kan öppna vårt eget då ju antonia. Detta betyder att det kan finnas en framtid, yeeeeeah! GÖTTMOS! Ring när du kan!

2010-02-09 @ 18:42:44
Postat av: Jessica

Jag tycker att om du funderar på varmkök kan du lika gärna läsa konditori restaurang 100 poäng med mig istället. Om du nu inte promt vill läsa varmkök. Psykologi B är nog en bra kurs, jag skulle nog ändå välja småföretagande A eller företagsekonomi. Det beror på vad företagsekonomikursen tar upp. småföretagande är ju lite bredare kanske och även där får du ju in lite företagsekonomi. :) hihi hoppas jag inte var allt för rörig nu :P syns imorn kanske

2010-02-09 @ 19:51:24
Postat av: mormor

Jag tycker du ska välja Småföretagande, Psykologi och marknadsföring eller org. och ledarskap.

2010-02-10 @ 09:45:28

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0