Söndag

Halloj på er mina vänner !
Hoppas att ni har det bra ?! själv mår jag kanon, faktiskt ! Kvällen blev inte så lång och det var inte häller några mängder intag . sköönt ! =)
Som sagt så började vi kvällen hemma hos Sofia och Marcus, tar för en jätte trevlig kväll !
Sedan bar det iväg till Dunken och gabbe, det var helt okej där med ! Så även tack där =)

Idag så vaknade jag och jessica skapligt tidigt, Kim kom efter en liten stund och körde ner oss till affären där vi pantade och handlade . När vi kom hem igen åkte han och jobbade och vi gjorde fruktsallad, gött !
Skall nog smyga in till köket och ta mig lite mer ! =)
Sen tittade vi på en film under en gosig filt i soffan . Nu har Jessica gått för att möta Viwi de skall gå och sola .
Så nu sitter jag här med musik och lallar omkring på datorn .
Här kommer lite bilder från gårdagens bravader =)










P&K


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det var trevligt. :)

2010-02-08 @ 16:59:12

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0