Trött ?

Emelie, Kim och Elias åkte hem för ca två timmar sedan, och jag vet inte om jag är trött ?!
Om jag lägger mig ner och blundar så blir jag rastlös, men om jag börjar städa
( som jag har gjort i en timme nu ) så känner jag mig helt utmttad, humm . . konstigt det där . .

Aja, när jag kom till Kisa förut så mötte Emelie, Elias och Solex mig på stationen, vi gick och handlade lite sen så gick vi hem till mig och Timmy, men Timmy jobbade när jag kom och gör det fortfarande =( .
Vi drack kaffe och snackade skit, sen kom Kim och då lagade vi mat, potatisgratäng, kött och sallad - GÖTT !
När Elias efter mycket om och men fick i sig sin mat och somnat, så vaknade han skrikandes och började kräkas, han är nog sjuk, eller ja . han är sjuk . Men det var helt okej med honom när han hade spytt färdigt, så skrattade han och var som vanligt . humm, konstigt det där med . heheh . . .

Jaha, ska man göra nu då ? Göra sig lite te och mysa ner sig i soffan, bra idé .
För städa mer orkar jag inte längre .

Kommentarer
Postat av: mormor

har helgen i Linde varit för "svår" ?

2010-02-26 @ 00:16:07

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0