Vänt på dygnet ?

Ja det kan man nog säga att jag har ja, har varit vaken över 25 timmar nu .
Kim, Emelie och Elias kom förbi, jag skulle klippa kim och så blev det lite kaffe med Emelie,
även bus och mys med Elias såklart ! =)
Ska nog ändra det dr med ''lite kaffe'', MYCKET kaffe blev det, hahah .
De har presic åkt och jag har bara hunnit att tvätta bort sminket än så länge, kl 06.19 .
Sova kanske är något att tänka på ?!
Ont i kroppen har jag med, ursch så jobbigtTimmy är fortfarande och jobbar han var ju hemma en sväng när jag kom hem från skolan, höll mig sällskap när jag klippte Per här hemma, sen åt vi pizza med Danne och så åkte han, stackare ! Imorgon/idag blir det nog en liknande visa med .
Oerhört trött är jag på vintern med ! Snötorm efter snöstorm !





Imorgon måste jag börja att packa ner vad jag skall ha med mig till Linde, mycket tänkande .
Ne, men nu har tiden rullat iväg till 06.25 och dax att krypa ner i bädden .

P&K

Kommentarer
Postat av: mormor

Det blir lång väntan innan bussen kommer , tänk på det !

2010-02-20 @ 08:35:50
Postat av: emelie

hehe jaa de kan man säga att vi vände på dygnet den natten=) Men vi kom fram till väldigt mkt om lilla kisa:) Längtar tills du kmr hem<3

Du betyder allt för mig just nu. som man säger på dagis. -Du é min BÄSTA vän =) <3 Love you ses imorrn hoppas ja :)

2010-02-24 @ 12:56:32
Postat av: emelie

hehe jaa de kan man säga att vi vände på dygnet den natten=) Men vi kom fram till väldigt mkt om lilla kisa:) Längtar tills du kmr hem<3

Du betyder allt för mig just nu. som man säger på dagis. -Du é min BÄSTA vän =) <3 Love you ses imorrn hoppas ja :)

2010-02-24 @ 13:33:12

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0