Vårdcentralen

Sitter hemma i soffan med en stor kopp te och skall snart göra mig lite att äta .
Ja, jag är hemma från skolan idag med, vaknade i morse utav att jag hade kramper i magen och kräktes, igen !
Fattar inte vad problemet är ! men nu har jag pratat med Vårdcentralen och gått ner för att köpa medecin för detta .  Om det inte blir bättre så skall jag ringa ner till dem i morgon igen .  Och jag som faktiskt kände att jag ville till skolan idag och köra järnet ! men men, får väll sitta här hemma i min ensamhet och plugga . . .
Tråkigt ! Hoppas att hjärtat kommer hem snart så jag slipper vara ensam . ♥

Kommentarer
Postat av: mormor

Jag tycker synd om dig !

2010-02-04 @ 13:17:44

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0