3 Januari 2010


Gårdagen blev fartfylld med kul mycket folk .
Gick och mötte sanna sen gick vi hem till bertil . Där satt vi och snackade massor och hade trevligt med hög musik och tvspel =)
Sen åkte sanna hem för att hon var sjuk redan innan,
( men det var kul att träffa dig en liten stund gumman ! )
Jag tog vägarna förbi lillmacke och kom hem vid 4 i natt,
oj oj oj ! Tiden bara sprang förbi !
Men är fatiskt ganska pigg idag, kors i taket =P

Idag blir det att laga lasange och ta hand om sig själv .
P&K

Kommentarer
Postat av: Sanna.

Haha :P det var ju du som ville hem. Jag ville ju stanna :P

2010-01-11 @ 10:04:59
Postat av: Antonia

ja men sen ångrade jag mig, efter typ en och en hakv timma efter du hade åka hem . hehe får ta om det något gång gumman ! <3

2010-01-12 @ 15:58:07
URL: http://ranklevenantonia.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0