God Morgon !

Sitter nere i vardagsrummet, har börjat att plocka undal lite här hemma, har inte städat sen helgen och diskmaskinen är tömt och fylld med disk ännu en gång och står på för fulla muggar i köket .
Vaknade vid fem i morse utav att Timmys mobil ringde som f*n, och sen så kunde jag inte somna om så jag gick ner och tog en kaffe med honom, nu är han iväg och kör snö i lkpg .
Idag skall jag försöka att få bort allt hund och katt hår i hela huset, så jag har lite att göra om man säger så!
Sen så skall ju Jessica komma hit senare under dagen, men jag funderar faktiskt på att ringa och väcka henne .
Hoppas hon inte blir arg på mig bara . hehe . Kanske bara skall skicka ett sms till en början .

aja, nu skall jag sätta på lite mer kaffe och ta fram damsugaren, hörs av sen !

P&K

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte för roligt o läsa :D Skriv om något roligare :)

2010-01-19 @ 09:26:22
Postat av: m

BRA att du sköter skolan !

2010-01-19 @ 10:36:53

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0