God Natt

Sitter inne i ''mat rummet / fin rummet '' med min lilla dator .
Ida gick precis ''hem'' , vi har spelat en massa kort och skrattat så vi har fått kramp i både mage och käkar.
Timmy ligger och sover i soffan sedan ganska många timmar tillbaka .
Funderar på om jag skall väcka honom eller om jag skll låta honom ligga kvar i soffan och sova .
Han skall upp och jobba i morgon så då kanske han inte vill bli väckt .
Imorgon skall jag och Ida höras av igen iallafall, annars så vet jag inte alls vad som händer .,

Eller ja, Nu är det ju över tolvslaget och då måste jag säga en sak:

GRATTIS DAGGE PÅ DIN STORA DAG ! =)



ne, nu blir det bädden . Höööörs av i morgon .
P&K

Kommentarer
Postat av: m

Bra kort !

2010-01-23 @ 09:38:36

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0