GodMorgon !

Vaknade utav att Jessica kom och gav mig kaffe på sägen . =)
Söööt hon är ! Är inte i skolan idag som ni kanske märker, kräktes i natt, men nu mår jag bra igen . hehe .
Lite seeg bara, men det funkar . Får göra mitt prov i ekonomi i morgon ist .
Så det är luuuugnt !
Ne, nu blir det kaffe och sen skall vi fortsätta med förberedelserna till överraskningen ! =)

Oavsett vad du ger en kvinna, kommer hon att ge dig något bättre. Ger du henne säd, ger hon dig ett barn. Ger du henne ett recept, ger hon dig en måltid. Ger du henne ett hus, ger hon dig ett hem. Ger du henne ett leende, ger hon dig sitt hjärta. Hon multiplicerar och förstorar oavsett vad du ger. SÅ om du ger henne någon skit, så förvänta dig ett TON tillbaka.

P&K


Kommentarer
Postat av: mormor

var får du ALLT ifrån ?

2010-01-27 @ 09:52:36
Postat av: Antonia

Jag är en Rankleven

2010-01-27 @ 10:30:17
URL: http://ranklevenantonia.blogg.se/
Postat av: Jessica

Du borde tänka så lite oftare gumman! :P

2010-01-28 @ 08:53:32
Postat av: Jessica

Du borde tänka så lite oftare gumman! :P

2010-01-28 @ 08:53:51

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0