Heelg !



Kom nyss in från kylan, gick ner och handlade lite gott till kvällens aktiviteter =)
Lojsan
kommer hit runt sex sen blir det mys i soffan med brasa, vin och tilltugg .
Skönt med en hemma kväll nu så där efter festandet igår .
Jag och Jessica gick ner till per, träffade massa folk, dansade och hade skit trevligt !
Fartfylld kväll med många tankar och funderingar . =) 

Det märks att dte är helg, hela Kisa skakas som och allt som scheman, ovänner, regler m.m heter försvinner upp i det blå och det blir fart på varje människa .  Man skaffar sig nya vänner hela tiden här nere, om alla skulle känna alla som amn säger att man gör här nere, varför finns det då bråk mellan folk och varför lär man faktiskt känna nya människor här nere och hittar sina nya vänner hela tiden för !? En tanke .

Nu skall jag hälla upp alla godsaker i skålar, tända värmeljus, fixa brasan . Myys pyyss

  


P&K


Kommentarer
Postat av: Jessica

Alla känner inte alla, alla känner till alla..

2010-01-16 @ 16:07:43
Postat av: Sanna

Tack för en rolig kväll. Måste göras om :)

2010-01-16 @ 17:15:49
Postat av: m

alla tror att de känner alla men bara till utseendet inte till .........

2010-01-17 @ 10:22:08
Postat av: Jessica

Nu är du dålig på att skriva igen. Jag tror att det är tredje gången jag varit inne utan ett nytt upplägg ska jag behöva ringa för att få uppdatering? :P

2010-01-17 @ 19:11:42

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0