Ingen skola

Skit ! Det blev ingen skola för min del idag !
Vaknade utav att Timmy sa till mig att jag var tvungen att gå upp för att jag ine skulle missa bussen,
men lite sent för det klockan var redan halv åtta och bussen går halv sju .
Jessica sov hos oss i soffan och hon kom upp med kaffe till sängen åt mig när Timmy hade åkt till jobbet .
Söööt hon är !!! Nu skall vi fortsätta där vi slutade med pluggandet igår .
Måste bara hälla i mig kaffet så jag vaknar till liv först . hehe . Kan ta ett tag idag känns det som !
Men imorgon måste jag fan till skolan asså . . .

Försöker att komma på något roligt eller intressant att skriva om, lite diskussion med er läsare kanske ?!

Hörs av sen . P&K

Kommentarer
Postat av: m

Du får INTE slarva med skolan. LOVA DET !!!!

2010-01-20 @ 12:07:56

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0