Pulka ?!

Hejsan, kom nyss hem från skolan igen, -sköönt !
En annan sak som varken är så skön eller rolig är att jag ramlade tre gånger på typ 2 minuter när jag gick den jätte branta backen bakom Ica, som jag alltid går till och från bussen .
Men iallafall, jag pratade med mamma i telefonen när jag gick uppför baken, och som sagt, jag ramlade tre gånger under tiden på knappt 2 minuter .
Sen mina vänner, nu skall ni få höra något ni sent kommer att glömma ! haha
När jag och mamma hade lagt på så stannade jag upp (hade väll kommit fram 3/4 utav backen ) för att lägga på. vad händer då tror ni ? joo, jag känner att jag håller påatt tapa balansen och att min väska håller på at ramla nedför armen på mig, så jag tar tag i väskan och skall ta ett steg framför mig så jag inte ramlar .
Så Antonia Rankleven halkar och kanar ner för nästan hela backen på mage bak-och-fram med väskan och telefonen i högsta hugg och skriker ! hahahah
Skall kanske åka pulka nedför den där backen i morgon ?!
Nej, nu blir det att sätta igång kaffe, Jessica ringde nyss och sa att hon skulle komma hit, hon var just nu på bussen i Rimforsa och Ida Holm skall antagligen komma hit sen med .
Hörs !



P&K


Kommentarer
Postat av: m

Du får skaffa bättre stövlar !

2010-01-25 @ 16:39:02
Postat av: minibini

2010-01-28 @ 15:32:13
Postat av: minibini

ja du, det där skulle ja vilja se xD. STACkARE! <3

2010-01-28 @ 15:33:39
URL: http://minibini.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0