Sömntuta-Antonia

GodDag på er alla !
För min del är det faktiskt nästan GodMorgon ! Jag vaknade för inte alls länge sen, eller ja jag har vaknat till och från hela tiden i natt, jätte jobbigt ! Men nu sitter jag nere i vardagsrummet med mitt ''morgon kaffe'' och försöker att vakna till gmla goda magnus uggla låtar ! =)
Akilles har världens morgon humör !
Han är jätte pigg och springer runt i hela huset, på tvären ! haha, han får lite sladd om man säger så ! hihi
Varken jag eller Solex orkar spriga efter honom så han får roa sig själv .
Jaha, mer idag då?! nej inget alls, packa för i morgon smiter jag iväg ett litet tag .
Vart ?! Det vet inte ni !

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0