Söööndaaag

sitter hemma i soffan, igen .
Har hämtat en massa ved idag så det eldas för fullt här inne, jätte varmt börjar det bli, men det tycker jag om .
Igår gick jag hem till Lojsan på kvällen, vi gick en prommenad och satt och tjötade i soffan till schips, ostbågar och några glas .
Mycket lugn och skön kväll med mycket skratt och prat . TREVLIG KVÄLL !
Idag blir det bara soffliggande och ta det lugnt . göra lite god mat kanske ? en paj ?!
Ja, om man orkar palla sig ner till affären så .
Tror inte jag orkar det idag, måste samla krafterna inför i morgon och hela veckan som kommer .
Skolan börjar ju som sagt i morgon igen, blää
fast det är ju ändå ganska skönt, så man får något att göra om dagarna, så jag inte sover bort dom eller bara sitter jätte uttråkad i soffan och drickar kaffe i mängder .
Kul att fp träffa alla roliga kompisar med ! =)

Timmy vill att jag skall skriva hand födelse år.. okej 87 . . .


Kommentarer
Postat av: Viccan

vilken blogg tycker du är bäst???



ranklevens

viccanrankleven

ranklevenviccan

seviccans

victoriarankleven ??????

2010-01-12 @ 11:51:26

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0