Besök

Hejsan på er alla glada !! Sitter hemma i vardagsrummet med timmy, Robert, Kim , Bella och Marcus. Just nu spelar pojkarna tvspel och förut spelade vi alla monopol, åt massa gott och pojkarna tog lite öl. Mycket trevlig kväll har vi haft, men nu börjar jag allt bli lite tröttis. Det känns som om det har varit en lång dag idag trots att jag inte har gjort så mycket. Imorgon blir det kanske att åka till semesterracet i Vimmerby och titta på finalerna. Aja, nu skall jag göra mig iordning för bädden. P&k

Kommentarer
Postat av: mormor

GODNATT LILLA GUMMAN !!!

2010-07-18 @ 08:53:52
Postat av: Corinne Sandberg

Hejsan

Allt bra idag? :)

2010-07-18 @ 16:25:52
URL: http://corinnesandberg.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0