Dålig

hejsan !
Sitter hemma både igår och idag .
Känner mig lite dålig i kroppen om man säger så . Pallade inte av en hel arbetsdag i söndags och nu är jag hemma från jobbet några dagar .
Det börjar bli alldeles för varmt och stressigt för min del .
Kan inte vara ute på dagarna, bara sena kvällar så det är som svalast ute .
Försöker att städa och tvätta lite här hemma, men det blir många pauser kan man säga .
Har även oerhört ont i halsen, tror att det är fel på en utav köttlarna . Skall till vårdcentralen idag så får vi se vad dom säger .
Nu skall jag få i mig frukosten sänka värmen här inne, ta en värktablett och försöka få ut någt utav dagen .

P&K

Kommentarer
Postat av: mormor

Jag har oxå varit på Centralen idag, har en sådan fruktansvärd HOSTA !

2010-07-13 @ 20:18:24
Postat av: Svar till mormor

Sluta röka så ska du se att det blir bättre.

2010-07-13 @ 21:44:32

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0