Morgon


Denna dag började med att Timmy's alarm på telefonen ringde,knuffade hhalvt ur honom och somnade om på hans varma sida med bådat täcken runt mig . Sen vaknade jag utav att taket kakade, åtminstonde lät det som så . Timmy och Peter var utte och slängde av tegel, grannarna vaknade med kan jag lova .
Men jag lyckades somna om med kudde och täcke över huvudet .
Men då ringde han ist och bad mig sätta igång kaffet, han var billig i morse kan jag lova ! hahah
Så det blev frukost med Peter och Timmy i morse, nu sitter och jag försöker överrösta dem med musiken .
Det låter så in i h*lvete från taket . hehe . . .


Kommentarer
Postat av: mormor

Sköt om dig , lilla gumman.

2010-07-25 @ 13:06:59

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0