Morgonplaner med syster

GodMorgon på er alla !
M;in dag började med att Timmy ringe och väkte mig, han tyckte at både jag och solex hade sovit tillräckligt .
hihi, Solex var nog den som hade det svårast att komma upp ur sängen . Han är så morgontrött !
Ja ringde syster JOi innan jag gick upp ur sängen . Vi pratade om allt, en massa planeringar för barnrummet och en hel del mer . =)
Är såå glad över att hon stöttar och hjälper mig så mycket som hon gör ! Annars vet jag inte hur detta skulle gå .
Aja, nu är frullen i magen och min kaffekopp börjar ana sitt slut .
Skall kanske hoppa ur mitt nattlinne och skutta in i duschen . Upp och klä på mig och bädda sägen .



Glömde visa solbrillorna som inhandlaes igår med ! ASLÄCKRA ! intesant ?!

P&K

Kommentarer
Postat av: JOi

du betyder så mycket för mig, eller rättare sagt NI betyder så mkt för mig... Ska bli så kul (: Nu måste vi bara fixa en overhead.. hmm

2010-07-22 @ 12:44:37

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0