Tidigare liv

Hallooojj !
Igår när jag och Timmy kom hem från våran lilla roadtrip i lastbilen så fortsatte Timmy och Peter lite uppe på taket och jag åkte till stan med Mimmi och Per . Jag skulle med som lite smakråd och hjälpa dem med att köpa grejjer till den ''nya'' lägenheten . Dom fick allt med sig lite saker och även jag, en och annan påse . Men det blev bara handdukar, duschdraperi och lite sådant smått och gott som är bra att ha .

Nu så skall jag snart möta Mimmi så vi kan gå ner till lägenheten och titta efter hur det blev . Jag har inte varit i den lägenheten när dom har flyttat dit, bara tidigare i mitt ''tidigare liv'' om man säger så .

Ha det bra så hörs vi av sedan ! =)

P&K

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0