Trevlans !


Sitter hemma i soffan igen, fötterna på bordet, kudde bakom ryggen och alkoholfritt vin i handen .
Måste varva ner lite innan jag går upp till bädden . Annars så kommer jag aldrig att somna .

Har varit me Mimmi och PEr nästan hela dagen idag, var och handlade med Timmy och lagade lite mat en säng på dagen bara .
Mimmi och jag fixade ihop lite möbler i deras lägenhet, det blv braa ! =)
Sen så hälsade vi på Sofia, Marcus och lille Hampus . Oj oj oj vad tiden rusar iväg, vad stor hampus har blivit !! hehe, myysigt kan jag lova ! =)
Det var kul att träffa dom alla tre, det var så länge sedan som vi satt ner och pratade . TERVLANS ! =)

Ne, nu får det vara bra med bloggandet för dagen .

P&K

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0