Stan ♥

Hejsan på er alla !
Sitter hemma i soffan med Timmy som spelar tvspel och jag målar naglarna .
Idag blev det först en frukost med Lojsan, sedan fixade jag till mig lite och så kom Ida holm hit .
Vi gick och lämnade Solex hemma hos Susanne och sen åkte vi till stan . =)
Ida, Jag, Mimmi, Per och Mattias . Villker gäng säger jag bara ! =)
Och vad jag gjorde av med pengar ! hihi . Lite över 3200 . Men det är jag vär tycker jag !

  

  

  

  

  

  

  


Det är lite svårt att få några bra kort på kläderna,
jag menar hur snyggt blir det med kläder som ligger på en säng när man tar kort på dem ?!
hehe, men jag hoppas att bilderna duger ialafall . Nu så får ni ju se lite hutav det jag har handlat .
Är även klar med naglarna nu, varannan gul och blå blev det denna gång . hihi

P&K




Kommentarer
Postat av: mormor

Men hur kan du göra av med så mycke pengar ???????

2010-07-21 @ 22:07:06
Postat av: Antonia

Svar till mormor :

Jaaa du, det är inte så svårt det inte . Kunde bliit mycket dyrare . =)

2010-07-21 @ 22:08:40
URL: http://ranklevenantonia.blogg.se/
Postat av: ♥ Anna Olsson - Design, Fotografering m.m

Gud vad fina kläder =)

2010-07-22 @ 12:09:04
URL: http://akolan90.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0