Väder och Vind

Kom ganska nyss hem ifrån vårdcentralen, det gick både bra och dåligt .
Det beror ju på heelt och hållet hur man ser på det .
Den goda nyheten är att det inte var en bakterie som hade bosatt sig i halsen på mig,
men den dåliga nyheten är ju då att dom inte kan göra något för det .
Jag får gå här hemma, käka värktabletter ( som jag redan tar alldeles för mång utav för att klara av en hel dag )
och bara hoppas på att det går över så snart som möjligt .
Det kanske låter vidrigt, men det var kötteln som var lite svullen sen var det två blåsor vid sidan av den.
Som som sagt, jag skulle vänta och se, hoppas på det bästa utav sig själv.

Det ser ut som om det kommer att dra ihop sig till regn och åska,
- ÄNTLIGEN ! Snart kanske jag kan börja jobba igen, det är värmen och den kvava luften som gör att jag inte klarar av en hel dag att springa omkring . Behöver fler och längre pauser än vad mitt jobb har att erbjuda .
Att kroppen kan påverkas så mycket utav vädret är ju helt sjukt . Heeelt sjukt .

Snart kommer Timmy-tott hem från en lång dags arbete, pratade med honom i telefonen förut och han är med väldigt trött på detta väder . Det är inte så att vi klagar på sommaren, nej inte alls .
Men varför skall det blir såååå hett och kvaft när det väl blir sommer efter den istid till vinter som vi har tagit oss ur ?! Det skulle f*n inte förvåna mig om det blir en liknande vinter iår med .
jaja, sluta klaga . Vad är en bal på slottet ?!

P&K

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0