Frisk =)

Hejsan Hejsan !
Jag har precis fått i mig frukosten och skall snart gå ut till köket för att fixa iordning lite kaffe .
Emelie Frisk och Elias skall komma hit snart, trevlins säger jag bara ! =)
Det var sååå länge sen nu, det har varit så mycket som har kommit emellan de gångerna som vi skulle ses, men inga sura miner för dt, för idag skall det ske ! haha

När mäklaren var här igår så blev det lite sura mina kan jag lova, iallafall från min sida .
Det är alldeles för mycket att göra på huset om vi skall få en bra summa för det .
Så nej, det blir inte att flytta här ifrån just nu iallafall .
Om vi inte kommer på andra lösningar .
Någon som vill hyra ett hus för 4-6000 kr i månaden ?! =P

aja, vi hörs av senare igen . P&K


Kommentarer
Postat av: mormor

Trivs ni inte längre i huset ?

2010-06-21 @ 15:16:37
Postat av: Gabbi

Spännande att läsa din blogg(: kramiz

2010-06-22 @ 16:24:07
URL: http://tvillingarr.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0