Hemma igen !


Hejsan svejsan ! =)
Kom nyss hem ifrån jobbet, väntar på att Timmy, Micke och antagligen Mia skall komma hem från affären .
Vi skall grilla ikväll, göttans säger jag bara ! =)
Jag är heelt slutkörd efter denna midsommar helg, mina fötter borde jag nog inte gå på,
inte på en hel vecka om dom skall bli helt bra känns det som just nu .
Aja, jag överlever ska ni allt se ! =)

Kommer fram till att jag saknar min syster j*vligt mycket kan jag lova !
Tänker på henne verje dag, men när jag skall ringa så kommer antingen något annat i vägen eller så är det någon utav oss som inte har någon teckning på telefonerna .

Nu är jag ledig i två dagar, ATTANS SÅ SKÖNT ! =)

Kommentarer
Postat av: mormor

Se till att du får VILA ordentligt dessa två dagar ! Är det annars bra ?

2010-06-27 @ 19:31:05
Postat av: Antonia

Jaaa då. Jag mår bara bra ! Du med ?

2010-06-27 @ 22:14:08

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0