Sommar =)



Solen har fått komma fram idag, häärliga 30 grader var det mitt på dagen !
Emelie och Elias var förbi här hemma idag igen, vi handlade, var på banken och åt jordgubbar .
De åkte tillbaka yill odensvi i eftermiddags =(
Men de kommer tillbaka nästa vecka så då kommer vi nog att ses igen .
Jag går ju på mitt pass på jobbet i morgon .
Jobbar tors - söndag . Så jag missar midsommar om man säger så, men det gör inte mig så mycket .
Käns inte som om man missar allt för mycket iallafall . hehe

Snart skall Timmy komma hem, då skall vi åka till stan för att fira en utav mina kusiner, Nora .
Hon fyllde 9 år i måndags och idag är det dags för lite kalas . =)
Hon skall få två filmer, en påse godis och lite pengar i ett grattis kuvert . Kanon ! =)

Men vad tycker ni om min as snygga bloggdesign då ?
Slår den inte allt ni sett ?! =)
Tackar min syster för den ♥ 




Elias tog över Timmy's spel på xboxet igår . =)

P&K

Kommentarer
Postat av: mormor

Jag tycker att denna är mycket bättre. SKIT FIN !

2010-06-23 @ 18:54:37

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0