Ute-frukost


Frukosten blev att äta utomhus idag, just nu ä det 27.8 grader ute .
Häärligt ! Nu känns det som om sommaren är påväg igen !
Lite senare idag, om ca två timmar så skall jag gå/åka upp till Lojsan och vara där lite . Timmy jobbar ju och jag hae ingen skola idag, tråkifr att bara sitta hemma själv .
Och sen kanske är det nog bra att jag inte skll sitta hemma, för då kommer jag bara sita ute i solen och bränna mig, känner redan nu hur det httar på armarna och benen .  Men jag klagar inte, nej det gör jag icke ! =)

Nu skall jag ta och ringa syrran, prata skit och säga att jag tycker om henne =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

UPPDATERA!!!!!!!!!

Saknar ju dina inlägg! <3

2010-06-08 @ 16:25:27

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0