Dagen, än så länge

Hej allihopa !
Kom nyss hem ifrån skolan, det blev en kort dag idag, Började med Projektarbete, Svenska och sedan betygssnack på kommunkationen . Sedan var det lunch och Samhällslektionen behövde man inte gå på .
Häärligt ! Så jag gick en sväng på stan, köpte lite nytt och snyggt, Det är svårt att ta kort på det när man inte har det på sig, men här kommer lite smakprov på det iallafall . 


. . . .. .  Nehe ?! Det funkade inte att lägga upp bilderna, aja . Får försöka om ett tag igen .

Men nu är iallafall Student middagen nästen heelt planerad, herre guud det är ju snart, typ . . inte  . men ändå . heheh . Det är lite pirrigt i magen att tänka på det ! =) Längtar sååå gryyymt !
Nu skall jag sätta på kaffe och ringa min handledare för att förbereda inför min 7 veckors praktik som väntar !

P&K


Kommentarer
Postat av: mormor

Var ska du ha din student- middag ???

2010-03-04 @ 17:35:48
Postat av: Jessica

Oj alla verkar ha planerat sin studentmiddag vi har knappt pratat om det än kanske är dags snart... Jag vill ta studenten nu !!! :)

2010-03-05 @ 08:58:22

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0