Fullt upp, hela tiden !

Hejsan !
Förlåt att jag inte gjorde något inlägg när jag kom hem från praktiken, men jag åkte direkt med Timmy och Susanne en snabbis till Ikano i stan för att köpa lite kläder till honom tills på Fredag .
Sen när vi kom hem igen så gick vi och la oss nästan dikert i sängen och kollade på film .
Men min första hela dag på praktiken igår var helt super, jätte kul faktiskt !
Mycket lek, pyssel och prat med barnen .

Nu på morgonen skall jag vara med på två '' hälsa pass '' utomhus med två olika klasser , efter det blir det planering med de olika arbetslagen och så en liten sväng på fritidset .
Sen så slutar jag 16.30 .

Hoppas att jag kommer att lägga in ett inlägg när jag har slutat .
På fredag blir det att träffa syster, antingen innan min psykologi lektion på ljunkan eller efter .
Lääängtar ! =) ♥

Kommentarer
Postat av: mormor

Det låter ju "jättebra".

2010-03-10 @ 08:48:43

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0