Hinner knappt

Oj oj oj, jag hinnar knappt att sätta mig ner om dagarna .
Upp och iväg till praktiken, hem, laga mat, städa, tvätta, plugga och sen upp till bädden .
Det är lite svårt att få in att blogga, men jag får ju in ett litet inlägg då och då . =)
Har precis fått i mig lite mat och skall nu snart ta några tag med damsugaren .
Imorgon blir det att åka in tidigt till stan för att umgås med syster JOi innan jag har min psykologi lektion på ljunkan . 
Men vad fort denna vecka har gått ! Bara susat förbi ! Vad har ni gjort veckan som har varit då ? Något kul ?!

Kommentarer
Postat av: Jessica

pluggat...

2010-03-11 @ 19:43:53
Postat av: mormor

Ja visst går dagarna fort.

2010-03-12 @ 08:54:28

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0