Ingen rast, ingen ro

Jahopp, började denna dag vid kl fem i morse, då gick jag upp och fixade frukosten som jag skulle ha med min till praktiken, det är fööör tidigt att äta frukost kl 5 tycker jag .
Sen vid kl kvart i sex började jag praktiken .
Men jag slutade vid evla, så det är skönt, då sprang jag upp till Lojsan .
Sitter och är barnvakt till Lisa nu när de jobbar .
Om några timmar kommer även Maja och Julia hem, då är det matdax =)

Ja ni, annars så händer det inte allt för mycket, försöker att planera lite inför morgondagen .
PARTY ! =) Hoppas på att det blir en DUNDER KUL kväll !

Kommentarer
Postat av: mormor

Det var väldigt så mycket du jobbar . BRA !!!!

2010-03-18 @ 12:43:01

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0