Mellanlandar

Ja sitter nu hemma, åkte till skolan i morse för att ha psykologin på ljunkan . Den andra lektionen missade jag för att jag blev tvungen att uträtta lite andra ärenden .
Efter jag hade gjort det tog jag en lunch med pappa, gött !
Nu sitter jag hemma och skall snart bege mig till praktiken, dessa dagar ( måndagar och fredagar ) blir låånga för min del ! aja, skönt att ha något att göra iallafall . hehe

Men när jag satt på bussen så somnade jag efter kanske halva vägen, så jag tackar den personen som sprang förbi mig i bussen att han/hon väckte mig ! annars hade jag ju åkt med tillbaka till linköping igen ! hahaha !
Det har aldig hänt att jag har somnat och sovit ända till stationen i kisa . aja, nu blir det att klä på sig igen och gå till praktiken .

P&K

Kommentarer
Postat av: mormor

Kan du inte sätta telefonen på ringning ?

2010-03-22 @ 18:41:33

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0