27 frågor


27 Frågor om/till mig . . .


  • - Är du oskuld?   Nej.
  • - Haft sex på offentlig toalett?  Nej.
  • - Haft sex i duschen?  Ja.
  • - Kollat porrfilm?  Ja .
  • - Haft sex i snön?  Nej
  • - Haft trekant?  Ja
  • - När blev du av med din oskuld? Lite innan jag blev 14 
  • - Haft sex på öppen plats?  Ja.
  • - Drömt sex drömmar?  Ja .
  • - Blivit påkommen när du haft sex?  japps
  • - Haft sex i en bil?  Ja.
  • - Sugit av någon? - Ja.
  • - Slickat någon? - Nej.
  • - Haft sex i någon annans säng? Ja.
  • - Ångrat att du haft sex med någon? ja 
  • - Haft sex på stranden? - Nej
  • - Vem tog din oskuld? Min dåvarande pojkvän Simon.
  • - Har/haft kk? Ja.
  • - Haft sex med någon annans flick / pojkvän? Ja
  • - Tänkt på någon annan när du haft sex? Ja.
  • - Haft sex i någons förälders säng? Ja.
  • - Haft sex i sjö/hav/pool? Ja
  • - Haft sex med någon kompis bror? Ja
  • - Somnat under sex? Nej
  • - Haft sex när det är andra i rummet? Nej
  • - Varit med någon som är över 5 år äldre än dig själv? Ja
  • - Varit med någon som är yngre än dig själv? Nej


  • Kommentarer
    Postat av: >> L O V I S A P H OTO S <<

    Intresserad av länkbyte? :)

    2010-05-12 @ 23:05:38
    URL: http://lovisahej.blogg.se/
    Postat av: Anonym

    grymmt snyggt hår! :)

    2010-05-12 @ 23:18:48
    URL: http://jjjosefinaa.blogg.se/
    Postat av: Sanna .

    Kan komma från min blogg kanske ;P

    2010-05-13 @ 12:01:58

    Skriv en rad till mig!:

    Namn:
    Brukar du hänga här ofta?

    E-postadress:

    Vad har du för Bloggadress:

    Vad hade du på hjärtat?:

    Trackback
    RSS 2.0