Äntligen helg !

Äntligen fredag ! Häärliga lugna fredag ! =)
Ja, på denna dag gör jag inte allt för mycket . Var en sväng till bäck och hälsade på förut när jag kom hem från skolan, sen tog jag en kaffe med Lojsan .
Nu sitter jag här i soffan med Timmy och Mattias kom presic förbi, de sitter och tittar på blocket efter bilar .
Som vanligt med andra ord =P hihi

De andra i klassen har klassfest nu, jag skall ju jobba i morgon så jag är inte med dem.
Men dom har lovat att de skall ta mycket bilder så att jag får se deras påhitt =)
Uppdateringar om morgondagen kommer,
skall även försöka att ta lite kort, om jag hinner och minns =P

P&K

Kommentarer
Postat av: mormor

Duktig flicka !

2010-05-28 @ 19:57:14
Postat av: JUSTIN BIEBER

www.justinbeebs.blogg.se

www.justinbeebs.blogg.se

www.justinbeebs.blogg.se

www.justinbeebs.blogg.se

www.justinbeebs.blogg.se

www.justinbeebs.blogg.se

www.justinbeebs.blogg.se

2010-05-29 @ 23:58:48
URL: http://justinbeebs.blogg.se/
Postat av: Gunnaralvilde

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2011-06-10 @ 11:07:59
URL: http://gunnaralvilde.blogocial.com

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0