Avslutat spykologin


Sitter i skolan och har precis avslutat min kurs i Psykologi med att göra ett prov, det gick bra ! =)
Nu skall jag bara vänta på att tiden skall gå så jag kan gå ut till bussen och åka hem igen ! =)
Var inte i skolan i morse, utan jag var på sjukhuset och tog lite allmänna prover,
tex Diabetes, blodtryck m.m .
De ville att jag skulle komma tillbaka på tisdag igen, hummm . . undrar varför .
Aja säkert inget att oroa sig för .

Har bokat in min nästa helg på att jobba nu iallafall, häärligt att få komma igång med det igen !
Har längtat som en toooook ! =)
Får väll se om jag säger så lite längre in i sommaren , hehe .

Men vad skall ni mina vänner göra i helgen då ? Något kul !?

P&K

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kanske inte riktigt de rätta proverna för dig! Det skulle passa bättre att gå till en psykolog och kolla om du har schizofreni, bipolär sjukdom eller ngn annan psykisk ohälsa, skulle nog få ut mer av det ;):P hihi P&K

2010-05-21 @ 15:40:48
Postat av: mormor

Mår du inte bra ?

2010-05-21 @ 17:04:36
Postat av: Antonia

Du är ju felavlad Jessica =P

2010-05-21 @ 17:51:28
URL: http://ranklevenantonia.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0