Gamla vänner och skratt


Kom ganska nyss hem, satt och pratade med Elin, en gammal klasskamrat och även arbetskamrat på bussen hem till kisa . Mycket trevligt, det är synd att man glider ifrån så mycket vänner, men men så är det väll när man startar sig nya liv här och där .
Nu står iallafall maten i ugnen och jag måste ätta igång med pluggandet, om jag nu kan slita mig ifrån datorn ?!  Har även kommit fram till att jag har oerhört ont i nacken med ! Bara man tar på den så värker den ! ååhh, så irriterande ! Men vad är en bal på slottet !?!

Nee, jag måste få mig ett gott skratt nu innan skolböckerna kommer fram . . .
Njut gott folk ! Miss U  Sis ♥




Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0