'' GodMorgon ''


Hejsan, sov läänge idag, ända till kl 12, det var skööönt !
Men vaknade utav att jag var så himla kissnödig ! Så ligga och dra sig, nej det blev det icke .
haha . . . Nu är även Akilles hemma igen, han var ute hela natten, men jag tror att jag har kommit på vart han är om dagarna/nätterna när han är ute .
Jooo, för nästan varje gång jag går ut och tar mig en nypa luft så hör han att jag öppna och stänger dörren,
han måste vara i närheten !
Vi har en bod i nedkanten utav trädgården, därifrån kommer han väligt ofta när det har varit lite extra kallt eller blött ute . Ja, han är ju inte dum inte =P



Igår blev det att ta en paus från bloggandet och allt annat jag sysslade med på datorn och åkte med Timmy när han skulle jobba lite . Han sa till mig att det bara var ett kort pass och att det inte alls skulle ta lång tid .
Om jag bara hade tänk efter å hade jag nog varit lite mer förberedd, vi var ute och åkte i lite över fem timmar, men det är ju faktiskt ett kort pass för honom . Men tror ni att jag tänkte så långt !? haha Neee . . .
Men vi hade det allt trevligt där i lastbilen, pratade om allt och inget, skrattade och hade kul .


Nu är han iväg och tittar på folkrace, det är jag glad över att jag inte följde med på !
haha, det regnar ju som fan och är ganska kalt ute .
Stå där stilla, neee .  . skönt att sitta här hemma, mysa med Akilles med en stor kopp te och musik på hög volym .  OCH BLOGGA ! ♥ haha

P&K

Kommentarer
Postat av: mormor

Det låter SKÖNT ! Nu har Cristel oxå skaffat katt.

2010-05-13 @ 17:15:40

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0