Ingen mobil


Sorry för att det inte kommer bilder från gårdagen, men det är så att jag tappade min mobil i sjön, och jag tänker ju inte komma i för att hämta den direkt .  Hade nog inte hittat den häller för den delen .
aja, så'nt är livet =P

Gårdagen blev så iallafall att jag och mimmi åkte till stan för att träffa mamma och jocke, hennes kille .
Vi grillade, pelade kubb, lyssnade på musik och hade det jätte tevligt .

Idag blir det lugnt, ligga hemma och slappa hela dagen ! =)
Hatar redan att jag inte har någon mobil, aja man vänjer sig kanske !?

Kommentarer
Postat av: mormor

Och vad gjorde DU vid sjön mitt i natten ???????

2010-05-16 @ 13:02:16
Postat av: Mimmi

Tack för igår =) inte kul med din tele :/ <3

2010-05-16 @ 13:53:52
Postat av: Mammi

komma i ??

Pelade kubb ??

Nja lite dyslektiker där hihi

Super trevlig kväll :) Saknar dig redan hoppas vi gör om det snart igen....

Sorry med din mob men ring från Timmys ikväll puss <3 mitt.....

2010-05-16 @ 14:49:17
Postat av: Jessica

Hehe då är vi två som inte har någon telefon, glömde min i vetlanda men vi får försöka nå varandra. Puss

2010-05-17 @ 08:01:24

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0