Ingen skola, jaha nu då ?


GodMorgon på er alla ! =)
Är jätte glad över att så många har satt ut en liten kommentar på senaste inläget ( veckans fråga ),
Fortsätt så !
Idag försov jag mig till skolan, sov jätte dåligt på natten, drömde som en tok och vaknade stup i kvarten .
Men som vanligt när det är dax att gå upp så sover jag som bäst, någon mer som känner igen sig ?!
Men när mamma ringde vid 8 så var det lite försent att stressa upp och iväg till bussen,
för när jag väl skulle kommit upp till skolan så skulle alla lektioner redan vara slut .
Kort-kort dag idag . Och så har jag alla uppgifter hemma som vi skulle göra i skolan, bra däär !

Så, vad skall man spendera denna dag med då ? Någon som har ett litet förslag till mig ?!
Jag funderar på om jag skall sitta här vid datorn typ hela dagen och planera hur jag vill ha det i sovrummet och hur jag skall utforma min garderob, både med materiella saker och kläder =)
Men det skulle ju vara trevligt att få tråffa någon med ! =P

P&K

Kommentarer
Postat av: Malin - Foto & WebbDesign

SV: :) Tack :D

Ja, så kan vi göra. Ska skaffa en länk nu :)

2010-05-12 @ 11:54:11
URL: http://bymalin.webblogg.se/
Postat av: mormor

Gör din läxor först, sedan kan du blogga så mycket du vill.

2010-05-12 @ 13:04:29

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0