Lojsan =)


Dagen hittils har varit lugn och trevlig,
Lojsan som förbi på kaffe och skitsncak innan hon nu skulle åka till jobbet .
Jag lovade att jag skulle vara lite barnvakt vid sex åt hennes tre ''vildningar'' när lasse skulle på föräldramöte .
Får se om Timmy-tott är med mig eller om han skall vara i garaget .
Vid 15.30 skall jag till vårdcentralen och få reda på hur mina prover såg ut och kanske ta några fler .
Så därför är jag hemma från skolan idag, vi skulle vara på vidingsjömotionscentrum med treorna idag .
Så det känns inte som om jag missar så mycket . hehe .



Timmy och Lojsan på bild =)

Imorgon skall jag åka till stan med Lojsan om Timmy måste jobba,
det kommer nog bli mycket trevligt det med antar jag ! =)

Ser att jag får flev och fler besökare, det blir jag jätte glad över .
Men det är lite trist att det inte lämnas så mycket kommentarer .
men men, vad är en bal på slottet ?!

P&K

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0