Planerar


Tar just nu en paus ifrån allt tvättande och städande .
Det var mer än vad jag trodde om man säger så .
Timmy åkte precis till jobbet, så nu har jag datorn för mig själv och spelar hög musik samtidigt som jag planerar lite . Först så satt jag och tänkte ut lite färger som vi skall ha där uppe, men det ända jag har kommit fram till är att det skall vara ljusgrått i våran walk in closet . hehe
Men nu är det annat på G .
Nu är det födelsedags fest som skall planeras .
Jessica och jag skall ha en tillsammans och ja, vi vet at det är ganska långt kvar .
Men det kommer att bli det alldeles extra ! Heelt kanon kommer det att bli .
Mycket mer än så kan jag inte säga just nu . =)
Men jag hoppas att ni alla kommer !

P&K

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0