Skratt


Sitter nu hemma i soffan och myser med Akilles .
Timmy och Per har åkt ut till garaget och jag funderar å om jag skall gå ut till köket och ta mig en bit mat,
men vet inte om jag orkar röra på mig . haha  !
Imorgon, ååh jag längtar tills i morgon, då kommer JOi hit ♥
Ja, jag vet att jag träffade henne senast idag, men det var ju flera timmar sedan nu ! hihi

Jaha, Kise Marken på lördag då, hela Kisa kommer att samlas där antar jag .
Ska ni dit ?
Folk har frågat mig om det är något specc som jag skall köpa, men jag vet ju inte vad som finns i år !?
Förra och förrförra gången det var marken så missae jag dem precis,
Mina två små-kusiner döptes dom gångerna, men nu så vet jag inget som skall hindra mig att titta ner en sväng .

Något som får både mig och JOi att skratta så att vi får kramp både i magen och i käkarna,
det är saker om igentligen är så j*vla dåliga . haha . Humor, det är vi bra på !


Denna måste bara ses : http://www.youtube.com/watch?v=R0eCOdih2no   !


P&K


Kommentarer
Postat av: mormor

Men tänk på att det kommer att regna till helgen och blåsa. Ta varmt på er !

2010-05-06 @ 21:37:25
Postat av: joi <3

en tvy trei fyrä!

2010-05-07 @ 10:38:09

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0