Slutspurt i Skolan



Sitter nu i skolan och jobbar med arbetsmiljö och säkerhet .
Det är den sista uppgiften som vi har i denna kurs och nu känns det värkligen att man måste lägga på ett kol för att hänga med in i det sista nu innan skolan är slut för denna gång .

Igår hann jag inte att skriva något eftersom jag somnade typ direkt efter att jag kom hem och hade fått i mig lite mat . Sen så sov jag hela kvällen och fram till morgonen när det var dax att åka ner till stationen .
Men trots att jag sov så länge så var jag oerhört trött när jag vaknade på morgonen .

I eftermiddag vet jag inte riktigt vad som händer, antingen plugga eller ut och träna lite .
Tanken var att jag skulle gjort det igår, men som sagt så somnade jag ju . hehe .
Idag måste jag gåra något utav dem iallafall . =)

P&K

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0