Snart sommar !


Ammen hejsan på er älskade läsare !
Solen skiner, termometern visar nästan 23 grader, kaffet är i handen och det börjar prrra ordentligt i kroppen nu, sommaren är påväg mina vänner, jag känner det på mig !
Det blir en helt annan känsla, en annan glädje, en annan lycka !




Men vad skall man hitta på idag ?1 jaa ni, det är en ganska bra fråga .
Har fått erbjudandet att åka upp till stan för att grilla och lite grejjer ikväll,
men det är ju ganska drygt att åka upp och sen tillbaka i morgon, hehe .
Min och Mimmi's utflukt igår hade passat bättre idag igentligen, men vad är en bal på slottet ?!
Nu skall jag fylla på kaffet, invänta mimmi och poppa musik =)

P&K

Kommentarer
Postat av: stephanie

hejsan.förlåt för sent svar.har varit ordentligt förkyld ett tag nu.här i malmö öser det ner och det är max 8 grader.riktigt tråkigt.kram

2010-05-15 @ 22:45:41
URL: http://steffiis.blogg.se/
Postat av: mormor

Hoppas att kvällen blev lyckad !

2010-05-16 @ 13:00:37

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0