Träningsvärk

Hejsan Hejsan !
Nu var det ett tag sedan som jag skrev - igen !
Väldigt irriterande . hehe  Den forsta hela skoldagen efter praktiken var igår, ( måndag ) .
Ursh vad jobbigt det var, visst de två första lektionerna var ganska okej .
Men sen vet ni . oj oj oj . Mentorstiden, KAOS som vanligt . hehe
Efter det så hade vi lunch, det tycker jag om ! haha
Sista lektionen var gymnastik . puhh . . . .
Först tittade vi på en film om Doping, och efter det så sprang vi fem och ett halft varv runt fotbollsplanen ( planerna ) på ljunkan .  Utan att stanna, och jag klarade det !
På 13.30 ! hihi . Förra gången sprang jag på ca 11 . men men . hihi
Nu har jag träningsvärk som heter duga !

Nu idag så försov jag mig, eller ja jag kände att jag iallafall inte skulle hinna med allt jag måste göra i skolan om jag hade åkt dit . Det är så mycket hemuppgifter och prov som skall göras och pluggas till tills på fredag så jag blir het snurrig i huvudet .

Ne men äta bör man, så nu skall jag gå ner och ta mig en liten matbit med Frisk,
Var länge sen som vi träffades, så det kommer bli tevligt .

P&K


Kommentarer
Postat av: mormor

Jaaa, du det är bara att sätta högsta fart i skolan nu, tänk att snart är det sommar !!!!!

2010-05-04 @ 12:54:48

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0