Hemma nu, men sen till mor


åååhh ! Bara för att jag inte har någon mobil så kunde jag inte komma upp i morse,
Timmy åkte och jobbade vid TRE i natt . Och nej, jag gick inte upp med honom då !
Vi har häller ingen väkarklocka, så ja . nu sitter jag här hemma .
Men det gör inget för denna dång, igår pluggade jag så j*vla hårt så att jag är klar med det vi skulle jobba med idag . Missar inget ! =)
Imorgon är det Fotbollstunering med, det betyder att Antonia är ledig =)

Idag skall jag åka till mor min, hon fyller år idag ! STORT grattis till henne ! ♥

Kommentarer
Postat av: mormor

Gratta mamma från mig med och köp dig en väckarklocka !

2010-05-19 @ 14:17:14

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0