Jobb

Hejsan hoppsan !

Igår orkade jag helt enkelt inte blogga, så då kanske ni förstår hur trött jag var ! hehe
Jag åkte till jobber vid halv nio, började mitt pass vid 9 .
Det var mycket som skulle göras den dagen, förbereda inför en grupp som skulle komma senare på kvällen när jag hade slutat och fixa iordning inför morsdag middagen .
När jag slutade åkte jag direkt hem, lämnade mopeden och gick ner för att hämta Nora och hälsa på Lasse som hade sin 50 årsfest i en lokal nere på Kisa .
Vi åt en bit mat och sen gic jag och Nora hem till mig .
Vi åt lite chips och godis, men det blev sängen väldigt tidigt, jätte trötta båda två .



Stranden i pinnarp .



Nora på festen/middagen .


Idag så åt vi frukost och sen åkte jag och lämnade henne hemma hos Lella och Lasse .
Efter det var det dacx för arbete igen . Men idag var det mycket mer att göra än igår,
men det funkade, det var kul ! =)
När jag kom hem så fixade jag till det lite här hemma, sen kom pappa på besök .
Kaffe och lite skit snack , Trevlans !

Nu sitter jag och Timmy i soffan och skall nmysa ner oss lite, äta godis och titta på tv .
Häärligt ! =) ♥

Kommentarer
Postat av: mormor

Så duktig du är. Hoppas att festen var trevlig !

2010-05-30 @ 23:24:05
Postat av: sara A

Din blogg va väldigt fin :)

2010-05-31 @ 12:36:32
URL: http://jetaimee.blogg.se/
Postat av: jossa

mysig blogg :) puss

2010-06-01 @ 14:29:52
URL: http://nattstad.se/jossa
Postat av: Sondrevilje

Great Site thanks

2011-11-22 @ 09:41:37
URL: http://sondrevilje.blogbow.com

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0