Valborg med nysheter


Jaha, Valborg då .
Det började med att jag, Jessica och Jenny grillade hemma hos mig .
Vi alla tre samtidigt inne på toaletten, sminkade oss och hade trevligt .
Efter mycket om och men så kom vi iväg till Lisa Berglund på förfest,
Det var trevlitg, synd var bara att alla skulle åka till Örs förutom lilla jag .
Men det gjorde inte så mycket, för jag åkte med dom till Lojsan ist .
Och det var faktiskt roligare .


Och så till den stoora nyheten då .
Louise Khöl har klippt av Antonia Rankleven´s hår !
haha, men det blev bra tycker jag allt .
Vad tycker ni ?

Bra eller Anus ?



P&K

Kommentarer
Postat av: MORMOR

känns det bättre så ?

2010-05-01 @ 15:16:20
Postat av: joi

lisbet salander

2010-05-01 @ 21:13:31
Postat av: Mamma

En skönhet som du klär i ALLT puss <3

2010-05-02 @ 23:30:17

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0