Besviken


Sitter hemma i soffan med min lilla familj,
men det är ju fortfarande en som fattas, bäse !
Falska alarm är något jag inte tycker om ! hehe .
Förvärkarna fortsätter men dom är inte regelbundna som förr .
Jag är faktiskt besviken över det, vill ju att han skall komma nu !
Men men, det finns inte så mycket man kan göra åt saken, han kommer när han är redo,
så är det med det .
Nu har vi varit hemma hos svärmor på kalas, hon fyller år idag . Grattis ! =)
Och nu har vi även tittat på en film och skall nu upp mot bädden för att så lite sömn .
Ha det bra ni alla !

P&K

Kommentarer
Postat av: maja

när du minst anar det så kommer det nog en liten :)

2010-11-29 @ 22:02:36
Postat av: Joi

Hälsa honom att han är väldigt välkommen snart ;)

2010-11-29 @ 22:17:11
Postat av: Sandra Linder

Jag har sagt imorgon så nu hoppas jag att jag får rätt :)

Hoppas du får sova bra så du har ork när det väl händer !

2010-11-29 @ 22:20:08
Postat av: Ewy

säger du imån sandra säger ja övermorrn...

2010-11-30 @ 09:14:17
Postat av: Sofia

Lycka till Antonia ( och Timmy ) , hoppas att allt går bra för dig / er och att väntan snart är över så att ni får hålla er lilla i famnen .

Hälsningar från Sofia Åsberg .

2010-11-30 @ 14:32:43
URL: http://www.sofiaa.com
Postat av: becca

nu behöver du inte vänta längre grattis till er båda fint namn ni vart.. kram

2010-12-01 @ 09:59:03

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0